Over ons
Vanuit Emmeloord werken we dagelijks voor een groot aantal ondernemers.
Door de verschillende expertises in ons team kunnen wij uw administratie van A tot Z uit handen nemen.
We stellen ons graag aan u voor!
Maak kennis met ons team!
Chris Weening
Eigenaar & contactpersoon
Als eigenaar van Administratiekantoor Emmeloord houdt Chris zich voornamelijk bezig met de dagelijkse leiding binnen het kantoor, het samenstellen van jaarrekeningen en het voeren van besprekingen met zakelijke relaties. Als voormalig Accountant weet hij precies waar kansen en mogelijkheden liggen.
Remco Uilenreef
Eigenaar & contactpersoon
De werkzaamheden van Remco bestaan grotendeels uit het samenstellen van jaarrekeningen en het beantwoorden van (fiscale) vragen van zakelijke relaties. Het bespreken van cijfers en het voeren van gesprekken met nieuwe relaties behoren ook tot zijn takenpakket.
Anita Albada
Loonadministratie
Binnen Administratiekantoor Emmeloord neemt Anita de volledige loonadministratie voor de zakelijke relaties uit handen. Door haar jarenlange ervaring weet zij iedere CAO te doorgronden om tot juiste loonberekeningen te komen.
Sandra Kappert
Inkomstenbelasting & particulieren
Administratiekantoor Emmeloord verzorgt ook de aangifte inkomstenbelasting en bijkomstigheden voor particulieren. Graag denkt Sandra met u mee als het gaat om toeslagen, voorlopige aanslagen of aangiftes inkomstenbelasting.
Evelien Post
Verwerking administraties
Evelien zorgt voor de basis van elke jaarrekening en aangifte, zij verwerkt namelijk de administratie van onze zakelijke relaties. Van schoenendoos vol bonnen, tot digitaal aangeleverde facturen, uiteindelijk wordt dit keurig en volgens alle fiscale regels verwerkt tot bruikbare cijfers voor u als ondernemer.
Sietske Huijser
Verwerking administraties
Sietske assisteert bij het verwerken van administraties en het voorbereiden van jaarrekeningen. Zo wordt de basis gecreëerd voor het definitief opstellen van de jaarcijfers die voor u als ondernemer zo belangrijk zijn.
Over het ontstaan
Na ruim 20 jaar in loondienst te hebben gewerkt is Chris Weening sinds 2011 zelfstandig ondernemer. Voorheen voerde hij de titel ‘Accountant’, maar tegenwoordig houdt hij zich in zijn dienstverlening enkel bezig met ondernemers die wettelijk gezien geen accountant in de arm hoeven te nemen. In de praktijk betekent dit dat zzp’ers, midden- en kleinbedrijven en kleinere BV’s bij Administratiekantoor Emmeloord terecht kunnen.
– Eind 2014 is het kantoor verhuisd naar een ruimere locatie vanwege de aanhoudende groei van tevreden relaties.
– Per 1 januari 2023 is de rechtsvorm gewijzigd van eenmanszaak naar vennootschap onder firma.
De huidige vennoten zijn Chris Weening en Remco Uilenreef.
Inmiddels telt Administratiekantoor Emmeloord vier ervaren medewerkers waardoor de continuïteit gewaarborgd blijft.
Kom je bij ons werken?
Assistent-Accountant (24 uur p.w.)
Wij zijn op zoek naar een assistent-accountant die ons kantoor komt versterken. Het gaat hierbij om diverse werkzaamheden zoals het controleren van reeds ingevoerde administraties, het voorbereiden van jaarrekeningen en het opstellen van fiscale aangiften. Meer informatie? Je vindt de vacature hier.
Deze bedrijven helpen wij verder...
Kunnen we met u meedenken?
Chris weet alles van financiële administratie en fiscale vraagstukken.
Kan hij met u meedenken? Neem contact met ons op, en we maken een afspraak!