Over ons

Vanuit Emmeloord werken we dagelijks voor een groot aantal ondernemers. 

Door de verschillende expertises in ons team kunnen wij uw administratie van A tot Z uit handen nemen.

We stellen ons graag aan u voor!

Maak kennis met ons team!

Over het ontstaan

Na ruim 20 jaar in loondienst te hebben gewerkt is Chris Weening sinds 2011 zelfstandig ondernemer. Voorheen voerde hij de titel ‘Accountant’, maar tegenwoordig houdt hij zich in zijn dienstverlening enkel bezig met ondernemers die wettelijk gezien geen accountant in de arm hoeven te nemen. In de praktijk betekent dit dat zzp’ers, midden- en kleinbedrijven en kleinere BV’s bij Administratiekantoor Emmeloord terecht kunnen.

–   Eind 2014 is het kantoor verhuisd naar een ruimere locatie vanwege de aanhoudende groei van tevreden relaties.

–   Per 1 januari 2023 is de rechtsvorm gewijzigd van eenmanszaak naar vennootschap onder firma.

De huidige vennoten zijn Chris Weening en Remco Uilenreef.

Inmiddels telt Administratiekantoor Emmeloord vier ervaren medewerkers waardoor de continuïteit gewaarborgd blijft.

Kom je bij ons werken?

We hebben momenteel geen openstaande vacatures...

Wij zijn op zoek naar een ervaren administrateur die ons kantoor komt versterken. Als administrateur ben je verantwoordelijk voor het voeren van administraties voor onze klanten. Het gaat hierbij om diverse werkzaamheden zoals controleren van reeds ingevoerde administraties en het opstellen van aangiftes omzetbelasting. Daarnaast is er de mogelijkheid om door te groeien en op termijn te werken aan fiscale zaken en het samenstellen van jaarrekeningen.

Bekijk de vacature hier!

Deze bedrijven helpen wij verder...

Kunnen we met u meedenken?

Chris weet alles van financiële administratie en fiscale vraagstukken.
Kan hij met u meedenken? Neem contact met ons op, en we maken een afspraak!

Administratiekantoor Emmeloord

Reaal 9-a
8305 BP
Emmeloord

0527 – 612206

info@administratiekantooremmeloord.nl